drömmar

jag lyckas alltid drömma tre olika drömmar som återkommer hela tiden. jag får panik på dom. vill bara få bort dom från mitt huvud. men sen när jag ligger där på kvällen igen så smyger dom sig sakta fram. VAD VILL NI MIG??!?!?!?!?

1. Jag klipper av mig håret alternativt blir flitskallig.
Jag kan fortfarande känna känslan från när jag drömde det sist. hur jag drar handen genom håret så tar det liksom slut. 

2. Jag tappar alla tänder.
senaste gången jag drömde denna dröm bara stod jag och spottade tänder och dom tog aldrig slut. så kom det lite blod imellanåt.

3. Att jag har 1000kr eller mindre kvar på mitt konto.
Den här drömmen drömmer jag jämt!!!! När jag vaknar dagen efter har jag alltid panik och måste kolla kontoutdraget. 

måste.söka.hjälp


/sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling.

2011-06-12 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0