facerape

mamma ringde mig igår och sa att jag skulle gå in på hennes facebook och kolla nått. sen när vi skulle lägga på sa hon "du får inte räpa mig" asså facerapa fast hon utalar det typ "face-räp". sen idag vid maten frågade jag mamma "vad innefattar ordet rape i facerape?" det här är hennes svar
"när man rapar på någon annans facebook. man kan säga att man spyr eller snackar strunt fast på någon annans wall" 
HAHAHAHAHAHAHHA vasadu sadu??!?!?!?!?!?!? 

marcus och jag la oss båda på golvet. fast nae det gjorde vi inte. men typ.


-
söt mamma, ful sara med halvfluss




haahahahahahaha, halsfluss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihihiiii spyr på någon´s sida - ja just det så är det facerape.

2011-06-21 @ 22:06:54
Postat av: Anonym

hihihihiiii spyr på någon´s sida - ja just det så är det facerape.

2011-06-21 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0