gurka

idag har det hänt två random saker på jobbet som jag ska berätta för er. 

för det första var det en som kom och ba
kund: en mjölk med kaffe
jag: en kaffe med mjölk, mm aa okej
kund: nä, en mjölk med kaffe
jag baa okeeeeeeeeeeeeeeej :S:S:S:SS:S:S:S:S:S:S:S:S:S
mjölk med kaffe kan du få dricka hemma men fan inte här sa jag och kastade kaffe i huvudet på henne :)
närå, klart jag inte gjorde.

det andra.
a men då kommer det in några ej svensktalande människor och bara
ej svensktalande människor: do you have sandwiches?
jag: noo..
tänker i huvudet "nej för fan vi har inte glass eftersom det kommer 1000 pers om dagen och bara "har ni glass??!!?!?!?!?!?!?" vad fan ser det ut som?!?. när jag efter ett tag kommer på att det inte är en GB sandwich dom syftar på utan smörgåsar så kände jag mig grymt idiotförklarad. vi har 10 olika smörgåsar att välja på..........................................



den här dagen tog jag körkort. "aej men vänta jag ska bara träna lite på hur jag ska posa när jag ska ta kort till körkortet."

föresten.... 
har ni någon gång ätit en gurka och tänkt på dess konsistens?? fy fan vad vidrig gurkan blev när jag gjorde det. åkte ut på tallriken direkt.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0