hejdå linköping

hej leksand.
om exakt en timmma åker jag hemmifrån för att fixa det sista som behövs göras innan jag åker, sen bär det av mot leksand. just nu känns det tråkigt och roligt på samma gång. ska bli riktigt tråkigt att lämna alla här hemma samtidigt som jag vet att jag kommer ha det så himla bra där. jag kommer sakna familjen, mina vänner och sist men verkligen inte minst min underbara pojkvän! kändes inte kul att säga hejdå till honom igår. men han ska komma upp och hälsa på så vi ses rätt så snart iallafall hoppas jag. sara kommer också upp snart så det känns också superkul!!
några sista bilder på mig och syrran innan vi beger oss till bussen, varför slutar det alltid i katastrof när vi tar bilder i cam?
det blir bara...
värre...
värre...
och värrre.....
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0