mamma

det finns inte en människa som jag vet har ställt upp så mycket för någon som min mamma ställer upp för mig, som när jag förra veckan åkte bil med den där jävla blinkandes bensinlampan (som jag tidigare nämnt) som tillslut slocknade men det blev inte någon lättnad för det, för i samband med att den slocknade så slocknade hela bilen. jag skulle börja jobba om en kvart (var redan sen) så ringde till mamma i ren panik och stortjöt. bäst som hon är så kom hon och bytte mil med mig....

....eller som när hon väntar på mig i 30min bara för att jag ska få sola även fast det enda hon vill är att åka hem

....eller när klockan är fem i tio och mamma börnar hem bara för att jag ska få se på bigbroter

....eller som när hm släppte conscious collektion var det mamma som hängde på låset bara för att jag skulle få den där förbannade västen och dom virkade shortsen

....eller som när ingen mat vi har hemma duger så är det mamma som åker och köper mcdonalds til mig

.... eller när hon vill underlätta mitt otroligt stressiga liv genom att hon ställer upp och tar av sin tid för att köpa allt som fattas till balen

... eller när hon lägger ut flera tusentals kronor till mig bara för att jag har glömt plånboken hemma

.... eller när hon erbjuder sig att hänga på låset när peace and love släpper 100 extra biljetter den 20 juni

... eller som när hon precis frågade om jag ville sova hos henne för hon inte vill sova ensam







/S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0