8 mars

idag var faktiskt den första dagen iår som jag hade skinnjacka utan att frysa.
det var också första gången iår som jag hade solglasögon utan att skämmas (i sverige)
fast värst var nog killen som gick i t-shirt. förlåt. men man behöver ju inte överdriva.


som alla säkert vet så är det kvinnornas dag idag och jag måste berätta om en lustig grej som hände på jobbet. jag jobbar på café för den som frågade :) iaf. det var en kille. ne det var det inte. det var en äldre man, som kom fram till mig och skulle köpa en festis. han berättade om sin fru som var sjuk och att han hade gått 170 mil sen i oktober. och jag var förstående och tyckte synd om honom och berömde honom. efter ett tag kommer han fram igen ger mig en 50 lapp och säger "tack för att du är så jävla snäll" jag blev paff och sa "nej men gud den kan jag inte ta emot" och får som svar "jo det kan du, ha en bra dag!" så rusade han iväg. det gjorde min dag lite iaf.


det är nästan så varmt så att man kan gå runt såhär som jag gjorde för två
veckor sen. nästan.

puss på er!
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0