död i tre dagar

äntligen har man tagit sig upp ur sängen och försökt att ta tag lite i sitt liv. tredje gången gilt. dessa tre dagar har varit en mardröm. jag har varit sängliggandes varenda jävla minut och det enda jag har stoppat i mig är nyponsoppa. fett gott ändå. ringde till läkaren imorse och förklarade min smärta.

"fett ont i hasen, utanpå halsen, under armarna, i hela kroppen, man kan koka ägg på mig och det känns som jag har blivit överkörd av en stor fet lastbil"

vet ni vad jag får som svar?! VET NI VAD JAG FÅR SOM SVAR????????
"jaha, men sånt där brukar gå över efter några dagar. så vänta i två-tre dagar så är det över sen"

tjöt ändå till mig en tid och såklart hade jag halsfluss. det var liksom inget snack om saken. "du har halsfluss, hejdå". kärring.

svensk sjukvård <3<3<3<3<3

här mådde man.

/sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya - puss <3

2011-03-17 @ 22:10:14
Postat av: Anonym

Det kan vara körtelfeber, jag hade precis samma symptom och febern gick inte ner, mådde sämst! gå till en vårdcentral så tar de ett blodprov och kollar upp det! :)

Krya!

2011-03-20 @ 18:07:50
Postat av: Anonym

Det kan vara körtelfeber, jag hade precis samma symptom och febern gick inte ner, mådde sämst! gå till en vårdcentral så tar de ett blodprov och kollar upp det! :)

Krya!

2011-03-20 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0