en gnutta rastlös

jag klickar in på varenda jävla blogg en gång i timman och ingen är uppdaterad. men det är väl självklart. rastlös. jag har legat i den här soffan hela dagen nu. inte skönt alls.

kollade igenom bilderna från kanarieöarna igen. bilderna finns ingenstans förutom på min dator. ingen kan kolla på dom om dom inte går in på min dator. så kom jag på att jag ska lägga in bilder på mig därifrån från varje dag, varje dag. fatta man?

så atte..

dag1.

.
här är när vi står och väntar på väskorna. iddsen hade lagt på våra väskor på fel band så vi fick stå och vänta i 45 minuter. hihih. efter ett tag blev jag trött:

jag- kan man sätta sig rakt ner på golvet eller tror folk att man är dum i huvudet då?
mamma- då tror nog folk att man är dum i huvvet.
jag- bra. då gör jag det.

/sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

e fint hår.

2011-03-17 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0