förlåt

förlåt min kära vänner och ovänner att jag inte hållt mitt löfte. för några dagar lovade jag att lägga in bilder från kanaris varje dag. och det har jag ju inte gjort nu på en eller två dagar. så förlåt. ska skärpa mig. (som om någon ens bryr sig. haha)




känner att jag lägger upp vidrigare och vidrigare bilder på mig själv i den här bloggen.
på första bilden langar jag kines-posen, andra blåvalen, tredje... asså vem trodde jag att jag var där? turban-drottningen? 

puzzzzzzz zov zå gott.
/sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

min fläskläpp is huge

min mentor idag "oj har du fått dig en knytnäve på läppen" ( jätte ironisk)

- a de va syrran som slog ner mä ..

haha eric såg livrädd ut

2011-03-22 @ 17:39:40
Postat av: Anonym

min fläskläpp is huge

min mentor idag "oj har du fått dig en knytnäve på läppen" ( jätte ironisk)

- a de va syrran som slog ner mä ..

haha eric såg livrädd ut

2011-03-22 @ 17:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0