godmorgon mina vänner

sen jag kom hem från kanaris har alla mina nytvättade kläder som jag hade med mig legat i en hög och jag har inte orkat ta hand om dom. igår viskar mamma till mig "jag har gömt dina kläder i en tvättkorg under marcus skrivbord. ta han om det när du har tid för jag vet att du har så mycket att göra"
kan varit en av dom finaste sakerna mamma sagt till mig. ne. men iaf den här veckan.

gillar hur hon så fint har skrivit "mvh mamma" 

nu äre dags att springa till bussen som ska ta mig till jobbet.
och hörlurarna har jag glömt i mammas bil. fan.
och så är det fett-tisdagen idag. fan.

/sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? :)

2011-03-08 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0