ringde min bror precis...

...igen. 
ringer alltid honom när jag behöver råd om viktiga beslut etc. och vet ni?!?! han berättade att rebecka&fiona kommer till centrum i jönköping på lördag. etta gå (om det nu är sant)
sen berättade han också att han fick klatcha med dom förra gången dom var där. och att han var såå nära på att få gå på efterfest med dom. han valde mellan en hamburgetallrik eller efterfest med dom. han valde hamburgerallriken. han va liksom lite mer sugen på den.


nu över till melodifestivalen. ne men jag hatar melodifestivalen. har inte kollat nånting iår. men sen hörde jag sara lumholdts låt "enemy" på radion. ni vet hon som var med i a-teens? jag var henne när vi uppträdde till mamma mia på roliga timmen i 4an. men iaf, den låten är ju skitbra. älskar när hon sjunger "its your name on the bullet in the barrel". vilken tönt jag är.


(hur bäddar man in ett filmklipp nu igen?!?!?!!?) 
aja, ni har säkert hört den.


dags att ta sitt pick och pack och dra till dagens andra jobbpass. fast ska nog frossa i mig en semla först. även fast min syster har mosat dom


hejdå /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0