tröttare än livet

ringde min bror förut. är det någon som kan få mig på bra humör så är det ju ändå han. han berättade att han hade vart på föreläsning med tomas ravelli. och eftersom jag är så fotbollsintresserad och kan allt om fotboll så vet jag att han är en känd fotbollsmålvakt. marcus pluggar på tekninska högskolan i jönköping och läser maskinteknik. det här var vårt telefonsamtal.

marcus: tomas ravelli har hållt föreläsning för oss idag.
jag: ahaa fotbollsmålvakten! varför höll han en föreläsing för er som läser teknik?
marcus: den handlade typ om hur man ska sätta upp mål.
jag: jahaaaa, så ni ska lära er hur man sätter ihop ett fotbollsmål?!!
marcus: ne, hur man sätter upp mål för sig själv.
jag: aha.

fast det fattade jag ju hela tiden. nästan.


jag som alltid blir så glad efter att ha pratat med marcus. idag kände jag mig bara idiotisk


nu ska det sovas. har sovmorgon imorgon :D:D:D:DD:D
till 7.



/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0