läs detta så kanske ni förstår mig

nu har jag tid att förklara mig. jag är inte den som är personlig av mig, inte för fem öre. men jag måste berätta. häromdagen fick jag panik, verkligen en riktig panikattack. det började med att jag satte mig i soffan brevid mamma som satt där och va inne på datorn eller något (whatever vad hon gjorde). jag sitter där. kollar rakt fram och är lite förkyld som vanligt. så jag snörvlar lite och mamma säger "men sara har det hänt någonting?". eftersom det lät som jag grät. då börjar jag grina så jävla mycket. jag börjar storböla och får panik och springer ner för trappan, slänger mig på sängen och trycker huvudet ner i kudden. jag förklarar för mamma sen att det inte är något speciellt. när jag lugnat ner mig langar jag ett sms till en människa som förstår sig på mig så jävla bra (linda) där jag skriver "fan vad jag har tjutit. för ingenting. jag vet inte vad det är med mig". då ringer hon såklart upp mig och säger "vilken freak du är!" och då brister det igen så jag sitter och tjuter som en unge i telefonen till linda. 
det var läsktigt faktiskt. riktigt jävla läskigt. 

kom på att tänka på en hel del grejer. blandannat detta:
det är runt 200 ögon som sitter och läser denna blogg varje dag. dom enda jag vet som läser är min syster och min mamma. det är alltså 97personer som jag inte har en jävla aning om vilka ni är, vad ni tycker och varför ni läser dethär. jag har ingen aning om vad ni tycker om mig, ni kanske tycker att jag är ett psykfall, (om inte så tycker ni nog det efter dethär) eller bara gillar mig för den jag är. tycker inte om dethär så nu har jag bestämmt mig att jag lägger ner.


älskar er (vilka ni nu en är)
nä men jag tycker faktiskt om er. tycker det är lite roligt att ni är här liksom. men nu överlämnar jag detta till johanna, hon är mycket bättre än jag. på alla sätt och vis.


puss /sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättetråkigt att du ska sluta blogga:( jag läser din blogg för att få inspiration, vilket jag tror att det flesta som läser gör. Du har verkligen en grymt fin stil!:)

2011-03-25 @ 07:49:03
Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej du får inte lägga av du är så rolig och skriver så bra! Kom tillbaka nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

2011-03-25 @ 21:50:16
Postat av: Anonym

Sara börja blogga igen.... Du är rolig kul att läsa om dina dagar

2011-03-30 @ 23:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0