vinter?


Jahopp. Vinter igen då. Kul. Jag som hoppades på att vi var påväg mot vår på riktigt. Men men. Vi kämpade oss fram på det oplogade väghelvetet i vilket fall, så det blev en halvmils promenad imorse också.
Tänkte också säga, jättekul att folk har börjat kommentera lite smått. Skulle vara kul om ni skrev era namn åtminståne så man vet vilka ni är! Det är himla många anonyma tycker jag!
Ae ska snart in till stan för att gå på massage. Det gör jag 1 gång i veckan ungefär, ibland blir det varannan. Mest är det faktiskt för att jag har lite problem med ryggen, men det är ju fruktansvärt skönt också! Går hos en massör på Creativ Friskvård som ligger i hejdegården i Linköping, riktigt bra är det där.
Länk till deras hemsida: http://www.creativfriskvard.se/

/ johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0