hej vänner, och icke vänner

vet ni vad jag gjorde precis? jo jag kastade av mig alla mina kläder. när jag satte mig i bilen var det som att gå in i en vägg. den känslan blandat med en jävligt irriterande blinkande bensinlampa är kanske inte den bästa man känt.

på lördag dansar jag bal. igen. med filip. igen. hoppas det går bra. igen.
kollade på katedrals bal och fick lite smått panik. alla tjejer såg ut som prinsessor och no way(!) att jag kommer va sådär fin. jag kommer snöra på mig samma gamla klänning, kanske lite annorlundare men ändå ganska enkel frisyr och försöka göra ännu bättre ifrån mig än förra året.

morsdag då.
dagen resulterade i att lollo blev vräckt från huset så nu är man ensambarn ett tag framöver. inte bättre omtyckt för det.

det här kommer bli den stressigaste veckan i mitt liv :D:DD::DD:D
jag som ville gå på måndagsklubben ikväll.


varför ser inte min vecka ut såhär för?


eller såhär?

aja..

/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0