satan i gatan

jag känner såhär... 
jag är en tönt som inte vågar skriva ut saker om mitt liv men har nu kommit på att jag har ju inte ens något liv?
mina dagar ser i princip ut såhär varje dag. vaknar 6 och somnar 22. och mellan dom timmarna så jobbar jag. på helgerna är jag ledig men det är knappt så att jag är full på helgerna längre. för då är jag på landet eller så dansar jag balträning.

men louise och jag pratade om att det händer så sjuka saker när vi jobbar.
som uteliggaren som kommer varje morgon, när senila gamlingar går in i glasrutor eller när stereon lever sitt eget liv och volymen helt plötsligt höjs upp till högsta och tanterna får tinnitus.
så jag ska väl försöka ta mig tid att iaf försöka skriva nånting, nån dag, nån vecka bara för att.
sen gör ju johanna och jag det här till världens roligaste blogg....... eller.....


wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie


/sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mer, du är så rolig. Gööört´ på arbetstid vet jaaa då får du ju betalt för´t.

2011-05-25 @ 22:12:49
Postat av: Anonym

Blogga mer, du är så rolig. Gööört´ på arbetstid vet jaaa då får du ju betalt för´t.

2011-05-25 @ 22:14:32
Postat av: Anonym

blogga mer!!

2011-05-27 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0