sick and tired

Har fortfarande inte vänt tillbaka dygnet rätt sen tidsskillnaden i Thailand. (Skrev om det imorse också om jag inte är så trött att jag vimsar bort mig helt). Försöker stoppa i mig allt möjligt som Redbull och Marleys mellow mood (nått som jag hitta på ICA som ska pigga upp en och motverka stress HA som om, men man kan ju alltid intala sig själv att det funkar) för att hålla mig pigg. Och till råga på allt, grädden på moset, pricken över i'et, ja kalla det va ni vill så börjar jag bli sjuk OCH så har jag en utbildning att plugga mig till på 6-8 timmar som ska vara klar så snart som möjligt. Tur att den är intressant måste jag säga, annars hade jag somnat för länge sen.
/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0