Känner jag lite så

Känner att det kanske är lite mycket snack om vinter från min sida men jag kan inte låta bli. Är så sjukt taggad.
Har varit ute och gått, ätit frukost och nu tog jag en paus vid datorn. Ska snart sätta igång med att städa huset och andra saker som stog på en lista som mamma snällt (eller?) har skrivit till mig. Står bland annnat "städa på altanen", "dammsug hela huset" och aa lite sånt kul.
Har just nu iallafall knepat ihop 3 st "skid-outfits".
Blå jacka - Rosa byxor. Jag har dock aldrig varit ett stort fan av rosa, men just i den här kombinationen är det faktiskt sjukt snyggt.
Lila jacka - Gröna byxor. Vet inte riktigt men den här är nästan min favorit. Lila är grymt snyggt och passar väldigt bra ihop med grönt.
Rosa/röd jacka - Blå byxor. Jackan har blå detaljer i samma färg som byxorna. Den har också lite lila detaljer som jag tycker är snyggt.
Jahopp, där har ni dom. Kanske fick lite insperation? Who knows. Jag är iallafall sugen på att köpa nya skidkläder. Kan bara aldrig bestämma mig för vad jag ska köpa. Aja, huvudsaken är att det är bra grejer och att man inte fryser ihjäl i backen. Sen kan det ju vara kul att känna sig lite snygg i sina skidkläder också. Eller??
(Alla plagg kan ni hitta på junkyard.se)
/ johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0