lite samma

Tycker verkligen att blogg.se är bäst som har gjort en app till mobilen. Kan skriva lite här i bloggen när man inte har något bättre för sig. För mobilen har man ju alltid mer sig. Som nu. Sitter och väntar på vårdcentralen i Malmslätt för att får ta nån spruta för nån allergi som jag kanske har. Mot katter då. Älskar att jag knappt vet varför jag är här.

Hatar köer och väntetider och allt som har med det och göra. Och nu sitter jag dessutom och väntar på något som jag hatar.. sprutor. Visst jag är inte livrädd för dom som vissa andra men det är ju fan inget man direkt längtar efter att få ta.

Kör på en lite samma som sara nedan gjorde. Ett försök till en pose.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0