mobilblogga?

Nu kanske jag är hur seg som helst men hittade nyss en blogg.se app. Kan alltså blogga direkt från mobilen nu. Great? Kanske blir lite bättre på att uppdatera nu. För det har ju inte varit den bästa uppdateringen på senaste måste man ju erkänna!


Helgen har varit både bra och dålig. I fredags åkte jag ifrån Västerås och Victor vilket inte var allt för kul! I lördags blev det utgång i Norrköping och Linköping med saknade Paulina och Sofie vilket var hur kul som helst!

I måndags tog jag det bara lugnt och iiiidag har jag varit på stan med Sanna, fikat och shoppat present till pappa som fyller år på fredag!

Där har vi lite om vad jag gjort dom senaste dagarna.

Just nu kanske ni vill veta vad jag gör? Aa klart ni vill. Ligger i sängen och spelar det som alla andra också spelar, vilket då förstås är wordfeud. Jag suger på det. Hatar det spelet. Ska lätt ta bort det. Nu.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vet du hur mycket jag har saknat det?! Har sökt hur många gånger som helst i AppStore så det måste ju va nytt. Nu har jag något att göra på jobbet, wiiiie!

2011-10-05 @ 09:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0