Oktober, 13

Idag har jag mycket saker att fixa. Efter att jag har slutat måste jag först banken och fixa ny internetkod (vuxen) sen Apoteket för att hämta ut ett recept (ännu mer vuxen) som endast finns på ett apotek i hela Linköping. Har gått runt till varje apotek i hela stan/ute på slätterna och det är ju endel. Sen mitt i allt har jag bokat in en coreball-pass (vuxen och duktig) och sen måste jag på jakt efter något att ha på mig (modebloggare)

vilket tråkigt inlägg. alla ba, bryr?

/sara

OCH JAG ÄR BARA LEDIG IMORGON!! hur skönt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dysse-inlägg men det bjuder jag på när det inte går att ändra i blogg.se-appen.

2011-10-13 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0