Plötsligt händer det

Hellooo. Hoppas alla har haft en grym lördag. Många kommer säkert "slå klackarna i taket" ikväll men det ska inte jag! Kvällen ska spenderas (med risk för att låta som en tråkmåns) familjen. Eller vadå tråkmåns? Jag tycker att det är hur mysigt som helst att ha såkallade familjekvällar. Jag och syrran har varit inne och hyrt film och mamma och pappa har varit och köpt mat, chips och andra nödvändigheter.
Blev också en sväng på stan. Som jag skrev innan men det tåls att skrivas igen, det är ju sjukt mysigt nu när det börjar bli kallare och höst. En riktig "varm oboy-sitta och kolla på film-månad". Och det finns bara en person som jag vill göra det med allra helst just nu.



Imorgon kommer ni få se nånting som har förändrat en del.
Säger inget mer än så.
/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0