stress

Ibland lyckas man. Det har jag gjort nu. Situationen att skjuta upp saker till sista sekund känner nog många igen sig i. På onsdag åker jag till stockholm och sen visare till Phuket i Thailand. Ska bli aweeeesome. MEN, har jag packat? Eh, nej. "Men vadå du åker ju inte förns om 1 och en halv dag typ, då hinner du väl?" Tänker säkert ni. Ja det klart att jag måste hinna, finns inget annat men det kommer bli svårt. För hela den här dagen kommer gå åt åt jobb. Kommer hem kanske runt 10 och då ska jag hinna träffa Ante. Sen har jag iof hela dagen på mig imorgon men att vara tjej och endast packa på några timmar funkar inte förstår ni. Iallafall inte för mig. Kanske måste tvätta några kläder, köpa nått? Ja ni vet. Kul att läsa om min packning va? Aja, sen när jag kommer hem därifrån så ska jag packa om och åka uppåt i landet till vårt kära Sälen. Och då blir det också super-fast-packning. Får googla på "packa snabbt och bra".
/johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh bli blooond igen!! Du är så fin i det!

2011-10-31 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0