Z zz ZZzz...

Jag kan inte sova. Är SÅ rastlös. Till och med så rastlös att jag spelar wordfeud. Jag hatar det spelet. Endast för att jag fullständigt SUGER på det. I början trodde jag att jag var grym, tills jag börja förlora alla "matcher". Kul. Nej. Inte alls. Jävla wordfeud. Vad är det för namn ens? "word" okej liksom, ord. Men "feud"? Vad är det?
Okej........... jag slog upp det........... Nu kanske jag framstår mig själv som världens blondin. Hoppas att jag inte var ensam om att inte veta att feud betyder fejd. Eller det fattar man ju nästan när man hör det. Inte jag dock. Var tvungen att slå upp det. Smart tjej. Kan man tro att jag har gått på Interationella engelska skolan i 4 år? Och att jag var grym på engelska? Att jag både tänkte och drömde på engelska? Nej det kan man inte. Okej, bara för att jag har så tråkigt så ska jag skriva ner 5 till saker som man kanske inte vet om mig.
- Jag är en sjukt dålig förlorare. (Borde sluta spela wordfeud. Förlorar som sagt... JÄMT!)
- Jag har aldrig brutit ett enda ben i kroppen. (Får vi se hur det slutar efter en säsong i sälen, kommer väl komma hem som en mumie när jag försökt lära mig hoppa och grejer.)
- Jag har en fläck på ryggen som jag har inte har nån känsel på. (Jättekul att veta???)
- Jag kan spela gitarr. (Men jag kan INTE sjunga. Hör du dör du.)
Hmm.. En femte sak då.
- Jag ska jobba som skidlärare i tandådalen i vinter!!!! (Fast det har jag ju skrivit innan så det vet man ju redan. Fast jag har inte sagt att det är i tandådalen. Så nu vet ni vart ni ska åka skidor i vinter.)
Godnatt / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0